tiistai 4. elokuuta 2015

Nöyrin kiitokseni teille ihanat lukijani!

Olen erittäin onnellinen ja etuoikeutettu, kun olen saanut osakseni niin hurjan määrän blogi-lukijoita! Olette käyneet ahkerasti katsastamassa, mitä keittiössäni milloinkin tapahtuu! Nöyrin kiitokseni siis siitä teille! Toivottavasti jaksatte pysyä edelleenkin matkassa mukana!  

Muistan sen päivän, jolloin julkaisin blogini ja olin melkoisen jännittynyt asiasta, sillä eihän minulla ollut kokemusta juuri muusta kuin että olin ihastellut muutamien muiden blogeja ja kokeillut reseptejä sieltä. Koin bloggaamisen vaikeaksi ja aikaa vieväksi, mutta ei se sitä ole ollut, päinvastoin! Se on mukavaa ja siitä on itsellenikin valtavasti hyötyä, kun voin palata resepteihin helposti eikä niitä tarvitse plärätä puolen metrin korkuisesta resepti-pinkasta miettien, että missähän välissä se kuppikakkuohje viimeksi olikaan. ;)

Suuri kiitos tästä kaikesta hauskuudesta kuuluu Koko Suomi leipoo- formaatille ja sen tuotantopoppoolle, joka kannusti minua leipomaan ja kehittymään siinä lisää, ottamalla minut mukaan ohjelman toiselle tuotantokaudelle. Näin ollen uskalsin laittaa reseptejä ja tuotoksiani muidenkin nähtäväksi, myös tätä reittiä myöten! 

Haikeudella vuoden takaisia, kaikkia mahdollisia tunteita aikaansaaneita tapahtumia muistellen! 
Sannäs ja leivontateltta! 
<3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti